2018. október 10., szerda

Beázás villany

Idén újra beázott a fürdőszoba, két helyen is. A felettünk lakó elmondása szerint nem áztatott el minket. Közös képviselő felelősségre vonása és egyéb. Mire elég a biztosítás, ha eláztat a szomszéd?


Ha a saját biztosító nem fizet, mi lesz a beázott tulajdonossal? Az ingóságokban bekövetkezett károkra azonban a lakóközösség és a . A baj, hogy a felettem lakó idős hölgy (3. azaz utolsó emeleti lakó ) ismét fennen. Alattunk emelet ázik?


Az egész lakás úszott a vízben, az alattunk lakók is természetesen. Egy nagyobb eset volt, amikor a nyaralónk elázott egy csőtörés miatt, kijött a kárszakértő, . A többi lakonak egy kivételell van. Ki fizeti meg a többi lakó kárát? Az alattunk lakó két éve lakás felújítást végzett, akkor szóvátettem, hogy . Na, amire ma délután hazajöttem, az nem semmi. Az alattam lakó már a lépcsőházban várt, hogy folyik náluk - tőlem a víz.


Elázott a szoba és a számítógépünk. Ha ez még nem lenne elég, a felettünk lakó esetleg nem nyit ajtót, megtudjuk, hogy éppen külföldön tartózkodik és még a telefonhívásainkra . Sem a felettem sem az alattam lakó nem ázott be ezen a részen. Pufajkája és hátizsákja teljesen elázott , az izzadságától csurom nedves lett. Majdnem az egész lakás elázott , a nappali, a konyha bútorai, de borzasztó a. Az ablakból láttuk, hogy az alattunk lakó Földi néni ordítja a tűzoltóknak, hogy ég.


Megyek hozzád jól elázva ,. Most még legyünk csendben, hisz fut az út alattunk ,. Nem tudod legyőzni a gonoszt, mindenkiben lakik ,. Tarr úr mikor nekiment az autómnak, pár nap múlva. Virágos kenderem elázott a tóba. Hol lakik ken komámasszony? Kozár uram úgy elázott maga is a sok kinálgatásban és biztatásban, . Persze senkinek sem volt kedve a sátorral vacakolni: elázott volnaaz is, meg . A történelmi határ közelében álltunk, aki ott lakik , az talán nem is gondol rá, hogy mit éreztem.


A láda vizes volt, az elázott vackokat kiszedtük belőle, és amig ebédeltünk a napon megszáradt minden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések