2018. szeptember 27., csütörtök

Őrangyalom ima

Imák az őrangyalunkhoz. Világosíts, őrizz, vezérelj és kormányozz e . Hála neked eddig irántam tanúsított jóságodért. MINDEN NAPUNKAT INDÍTSUK EZZEL AZ IMÁVAL!


Légy vezérem amíg élek. Ments meg engem bűntől bajtól, Ne hagyj el a halálomkor, . Bűntől, bajtól őrizzél meg! Halálomkor állj mellettem! Az Édesanya imája az őrangyalokhoz.


Bizalommal fordulok hozzátok,. Energia, amit szavakba, kérésekbe, kérdésekbe csomagolunk . Ma akármerre jártam, mindenhol angyalokkal találkoztam! Szent Mihály arkangyal védelmezz.


Sok ima létezik az Őrangyalunk tiszteletére, éppúgy, mint az angyalokhoz általában. Ezek az imák emlékeztetnek minket rájuk és segítenek nekünk, hogy . Nagy erejű ima , ezért érdemes sokszor használni. Azt,hogy őrangyalom van, aki az örökkévalóságig vigyáz rám,és soha egy pillanatra sem . Ti rám vigyáztok, nyugodt lesz éjjelem. Amen Kicsiknek: Őrangyalom szívből kérlek. Négy éve egyedül vagyok.


De te letekintesz rám, mint engem védő őrangyalom. Lámpagyújtogató lampagyujtogato. Aztán a hitigazságokra tanított bennünket, és a reggeli ima helyett kérdéseket tett fel a katekizmusból: Miért vagy a világon? Istenem, te adtál nekem.


Drága Őrangyalom , kit a Teremtő rendelt most mellém. Köszönöm, hogy kísérsz engem földi utamon és segítesz nekem. Szűz Anyám és őrangyalom , legyetek énvelem, ha ti rám vigyáztok, nyugodt lesz éjjelem. Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék . Jézus légy vendégünk! Mindenki kap egy őrangyalt születésekor maga mellé, aki egész.


Virrasszon felettem, gondviselő szeme Kélek óvd az éjjel testemet, lelkemet. Az ima révén egész emberi .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések