2019. augusztus 28., szerda

Munkácsy kaposvár felvételi eredmények 2019

Az eredményeket a meghirdetett tagozatok szerint csoportosítottuk. Ideiglenes felvételi lista. Fekete Lilla parasnowboard-versenyző ezüstérmet szerzett a. Kategória: Közoktatás, tanfolyamok Magyar . En oda felveteliztem. Bementem, huztam tetelt es kaptam percet es leirhattam lapra. Kimentem, elmondtam, kozbe kerdezgetett de tenyleg . Az intézmény egyes telephelyeinek OKTV eredményei az elmúlt tanévben: . Munkácsy Mihály Gimnázium szóbeli felvételijén.


Felvételi információk 8. HVG_kozepiskolai_rangsor_OKTV_eredmenyek_KRSTSeduline. Rangsor - OKTV- eredmények. Ebben a korban a gyerekek nagyon túlterheltek, a sport pedig nagyon eredménycentrikus.


Sportakadémiai Osztály. Kaposvári Táncsics Mihály Gimnázium. Jelentkezők felvételi jegyzéke. Dínók Világa Rajzpályázat eredményei. Toldi lakótelepi Ált.


Zichy Mihály Iparm Ruhaip Szaki Koll Somogy m. A Pannon Oktatási Központ Magángimnáziumi tanulói kiemelkedő eredményt. Szolnokon a Curie Kémia Emlékverseny döntőjét. A tehetséggondozó munka első lépése a kiválogatás, azaz a felvételi vizsga. A délutáni meccset a kaposvári Táncsics Gimnázium csapatával játszottuk, akiket jó játékkal 3:0-ra vertünk.


Szép eredmények a körzeti mezei futóversenyen. A diákok bemutatták saját . Forum mehatronike DSŠ Lendava, Lendava. GeoMetodika - Elte foldrajztanitas.


A terepi adatfelvételt tantermi térképezési feladat követi, amit azután a diákok a. Elkészült szakonként az ideiglenes felvételi jegyzék, melyeket az alábbi linkekre kattintva megtekinthetik. Mutasd meg a tanároknak, szülőknek és diákoknak az iskola eredményeit !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések