A beszívott benzin részecskék a hideg felületeken kicsapódnak, több. Ez nyilván kellőnél több üzemanyagot jelent, ezért füstöl a motor azon az első 50. Most termosztátot szeretnék cserélni, de egy motor típushoz is sok variáns van. Bár nagy általánosságban úgy szokott, hogy reggel hidegen pöcre indul . Megpróbáltam rájönni, hogy miért kopog a motor , azonban nem láttam rajta semmi rendellenességet. Hiba: Nincs benzin a tankban.
Megoldás: Tankolni kell a motorba. Jelenleg nincs olyan motorszerviz vagy robogós műhely ahol úgy tudnak . Meleg motornál is jön ki gőz vagy füst a kipufogóból. A motor erős, vizet nem melegíti.
De üzem meleg motornál is ugyan ugy füstöl mint hidegen söt menetközben gázra még jobban. Benzin eszi az olajat. A legnagyobb kockázatot használtmotor vásárlásánál a blokk hordozza. Az égett olaj- vagy benzinszagú égéstermék ugyanazokat a . Eza motor közeli végét jelenti, vagy remélhetem,hogy csak valami tömitéstcserével megúszom a dolgot?
A benzinhez mindenképp öntsünk, mert tovább rontja a kenést! Az autóm hidegen kéken füstöl egy pár másodpercig,aztán megszűnik. Ha már meleg a motor és egy jó nagy gázfröccsöt adok neki akkor füstöl. A kék füst egyértelműen arra utal, hogy a motor olajat éget el. Ha a szelepszár, a szelepvezető vagy a dugattyúgyűrű kopott, a motorolaj az . Ha a jenenség csak hidegen észlelhető akkor kezdődő hengerfejtömítés.
Az igazi áttörést a korszerű motoroknál a vákuumtól független, elektromos. Helyette a beszívott benzin levegő keverékhez keverik az olajat, és innen csapódik . Télen benzinesnél ez mit jelent? Vedd le járó motornál az olajbetöltő kupakot nézd meg nem habos-e, nívópálcán szintén.
Hidegben benzines (és dieselnél is,csak ahhoz tartós -10;-15C° kell kb). A legfőbb indok, hogy hidegben a benzin sokkal kevésbé párolog, így porlasztani. Amikor a motor még hideg, az égés egyenetlen és gyenge, . Végzetes a taposás hidegen. A dízeleket az autósok érzékenyebbnek tartják a benzineseknél , ami részben igaz is.
Egy benzines motor is . Előző autóm ford fiesta volt na ott egy tű nem lehet be ejteni a motor. Már nem füstöl hidegen sem, és a korábbi fél liter helyett csak két deci olajat. Ha hidegen nagyon füstöl , de mikor bemelegszik és ekkor nincs füst az általában. Le kell venni jaro motornal az olajbeonto sapkat. Mivel a motorolaj fogy, ezért a szelepszár szimeringre, olajlehízó gyűrűre,.
Okozhatja a turbó, hogy hidegen kékesen füstöl , melegen viszont nem.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.