2017. február 6., hétfő

Felvi hu szegedi tudományegyetem

Székhely: 67Szeged Dugonics tér 13. Alapító: Magyar Állam (OKM). Fenntartó: Emberi Erőforrások Minisztériuma. Képzési terület, Település, Nyelv, Felvehető (fő), Képzési terület/Szakmacsoport.


Nappali képzés, Esti, levelező munkaren Távoktatás. Meghirdetett képzés, Önköltség (félév), Képz. AZ ELEKTRONIKUS JELENTKEZÉS ÉS A DOKUMENTUMOK ELEKTRONIKUS FELTÖLTÉSÉNEK HATÁRIDEJE: 2020. A Szegedi Tudományegyetem felvételi információi leendő egyetemistáknak.


Határon túli jelentkezőknek szóló tájékoztató,; Felvételi kiadvány,; Kari. Az eljárás további határidői a felvi. Felvételi tájékoztató menüpontjaiban, a kerszteféléves jelentkezési időszak lezárulta után.


A Miskolci Egyetem (rövidítve: ME; angolul: University of Miskolc) felsőoktatási intézmény Miskolcon. Az Egyetemváros egy hektáron elterülő campus, ahol az egyetemi karok épületei találhatók. METU -Marketing és Kommunikációs Igazgatóság; Felsőoktatási felvételi tájékoztató, Felvi könyvek, 201 ISSN 0324-2226.


Felvételizőknek Hírek Képzéseink felvi. Pannon Egyetem (Veszprém) Pécsi Tudományegyetem Soproni Egyetem Szegedi. Fedezd fel az egyetemet! F-13/1-2013-00 DE- SZTE -EKF-NYME - TÁMOP 4. Lakatos Ablakos Dezső jazz-előadóművészeti ösztöndíjak idei nyerteseit, köztük van a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem több diákja is.


Néhány egyetem már közzétette, hogy mire kell számítani a hallgatóknak a következő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések