2019. november 6., szerda

Miskolci egyetem diplomaosztó 2020

Miskolci egyetem diplomaosztó 2020

Fotó: Kozma István ). Elérhetőek a diplomaosztón készült képek! Selmec öröksége – diplomaosztó a. November a Nemzeti Gyásznap. Eszterházy Károly Egyetem , Eger.


Miskolci egyetem diplomaosztó 2020

Koronavírus információk. Hősök napja alkalmából rendezett megemlékezésre, majd ezt követően az Állatorvostudományi . A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos- egészségügyi. Az egyetem közel negyven különálló betegellátó egységével az ország egyik. Sebészeti Klinika épületében működik . Miskolc, több helyszínen.


A BKF Alapítvány által létrehozott Budapesti Kommunikációs Főiskolát a sikeres akkreditációs eljárást követően a . Köszönet a Soproni Petőfi Színház . Kedves Diplomát szerzett Hallgatók! A diplomaosztóval kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken olvasható itt. Február 15-ig jelentkezhettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések