2019. október 21., hétfő

Miskolci egyetem gyűjtőszámla

NEPTUN GYŰJTŐSZÁMLA SZÁM VÁLTOZÁS! Csak bankszámlaszámról lehet a gyűjtőszámlára utalni: bankból készpénzzel, csekkel postai úton stb. Miskolci Egyetem esetében: Számla megnevezése: Neptun gyűjtő számla. TILOS, az elveszett pénzekért az egyetem felelősséget . Az MTA Miskolci Területi Bizottságának közgyűlése.


Tájékoztatjuk, hogy a Soproni Egyetem a gyűjtőszámlás befizetési módot írja elő. Pedig nincs miért: összeállítottunk egy egyetemi kisokost, amiből mindent. Ehhez úgynevezett gyűjtőszámlát használnak az egyetemek és főiskolák: a saját. A gyűjtőszámlán lévő pénzt bármikor vissza lehet utalni bármely a . Nyitólap - Kodolányi János Egyetem. Endereço postal: Egyetemváros.


Az Egyetem az ERSTE Banknál vezetett gyűjtőszámlát meg-. Felhívom figyelmüket, hogy az átutalások gyűjtőszámlára érkezési ideje banki nap. Az új gyűjtőszámla megkezdte működését és fogadja az utalásokat. A hallgatók által a gyűjtőszámlára átutalt, és abból az egyetemi számlákra befizetett összegeket a Neptun-rendszer hallgatónként elkülönítve tartja nyilván.


Hiányzó: Miskolci ‎ Tartalmaznia kell a következőket: Miskolci Szakképzések, kreditpontos továbbképzések, konferenciák. MÉRLEGKÉPES TOVÁBBKÉPZÉSEK. A Tan Kapuja Buddhista Főiskola gyűjtőszámla száma: 10403181-00029921- 000000Mit kell írni a közlemény rovatba utaláskor?


Gyűjtőszámlás befizetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések