2017. november 7., kedd

Tultöltöttem a motorolajat

Adott a kérdés :) Nagyon patentul max szintre szerettem volna tölteni az olajszintet, . Az olajtúltöltés csak akkor okoz problémát, amikor már olyan magas az olajszint, hogy a motor karterszellőzése nem biztosított, . Sokan gondban vannak, hogy ezzel elrontottak valamit vagy . Fontos, hogy megfelelően tartsuk karban gépjárművünket. Legyen szó szintetikus vagy hagyományos olajcseréről, a rendszeres olajszintfeltöltés rendkívül . Keress kérdéseket hasonló témákban: motorolaj , túltöltés, Golf 4. Probléma, ha túltöltöttem az olajat? Tegnap csináltam egy olajcserét. Idén tavasszal vettem egy Suzuki GSX-R 6k4-et.


Múlt héten cseréltem benne olajat, amikor meglepetésemre az előírt maximum . Másik: Sajnos túltöltöttem pár napja a motorolajat (nívón kb. M betűig volt a szint), ma reggel alig akart indulni az autó. Indítózásnál tekert kb. Bár én nem túltöltöttem hanem fater előre döntve szállította.


Volt már hogy én is túltöltöttem kell hozzá egy darab benzincső vagy akváriumokhoz használt gumicső végére rádugsz egy fecskendőt . Mit tegyek, ha véletlenül túltöltöttem az olajat? Most már tudja, hogy a túlzott motorolaj hátrányosan befolyásolja az autó motorját. Ez azért jelent komoly gondot, mert a nem megfelelő motorolaj használata, illetve a motorolajszint rendszeres ellenőrzésének elmulasztása a . Túltöltöttem a motorolajat a smartban mit tegyek? Az utolsó olajcserénél én is túltöltöttem kicsit.


Másik: Ha túltöltöttem az olajat, akkor a szint normálisra csökkenése után is mindig csöpögni fog már? Annyi a tömítéseknek? Az enyém még azt az olajat sem eszi meg amit túltöltöttem. Sziasztok az volna a kédésem hogy a nívópálcán meddig kell lenni az olajnak,és mennyi megy bele olajcserénél?


Legyen az fékfolyadék, hûtõvíz, vagy motorolaj. Három nap tesztelés után most kezd beigazolódni a tény, hogy túltöltöttem literrel :) . Kellene hosszabb túra, hogy lemenjen a . A motorolajat mondjuk túltöltöttem. Az általad látott GDI motorokhoz ajánlott motorolaj vélhetően a. A bolt szerint 4-dl elég kell legyen bele tehát túltöltöttem. Most várom az infót a Hecht szervizből, hogy mennyi olaj kell bele addig nem tudom használni.


De a habzás miatt leengedtem 5-decit, hát ha a főtengelyék verik fel habosra az olajat, mert túltöltőttem. Gatyába rázom a motort és utána .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések