2019. december 20., péntek

Obudai egyetem hirek

A Koronavírus miatt kialakult veszélyhelyzet okán EHÖK és KHÖK közéleti ösztöndíjakat érintő változásokat az alábbi rendeletek . IT biztonsági rendszermérnök (junior). Tömeg-lélegeztetőgépet fejlesztenek az óbudai egyetemen. Az MTI tudósítója rendőröket, mentősöket, tűzoltókat . AZ ÓBUDAI EGYETEM FELVÉTELT HIRDET. Ez az oldal lezárult ide új hirek és tartalmak nem kerülnek már fel, így további napra kész információk .

The Goo the Ba and the Ugly. Együttműködési megállapodást írt . Honorary Professor kitüntető címet kapott . Mi pedig lehet, hogy éppen Téged keresünk! Találkozz velünk személyesen, így első kézből . UPDATE - megjöttek a hírek ! Kedves Gólyák és Végzősök!


Sok szeretettel várunk benneteket az idei Korsó- és Gyűrűavató Szakestélyre, amelyről a. Péntek délután lezárták a III.

Egyetem Alba Regia Műszaki Kar. Az egyetem az Operatív Törzzsel is felvette a kapcsolatot. Friss hírek TÖBB FRISS HÍR. További hírek a Maconomy ERP rendszerről. Egyre több egyetemista érkezik a megyébe.


Fekete Zsolt facebook. Az első esemény október 30-án óra 30-től lesz az egyetem. Intézményi adminisztrátorok elérhetősége. MTMT kapcsolattartó: Balázs András. Osztályvezető helyettes.


A budapesti kampuszon a . Békásmegyer kultúrális és közéleti magazinja. Az intézmény közleménye . Céges hírek kategória összes híre. Első versenyemet, egy országos Fétis . A mentők hamar kiértek, de már .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések