2019. június 28., péntek

El akarok válni gyakori kérdések

Bejelentettem, hogy el akarok válni és nem engedi? Van két gyerekünk, voltunk terápián mert már nem bírtam tovább. A terápián sem fogadta . Van a bíróságon ingyenes tanácsadás, oda bemész és ott elmondják, hogy hogyan is zajlik.


A vagyon pedig fele-fele . El akarok válni , de a férjem a gyerekkel próbál meg visszatartani. A kérdés feltevése helyett csomagoltam volna. Leültök és elmondo hogy sajnálo de te tovább nem tudsz már vele együtt élni , nélküle képzeled el a jövődet, így el szeretnél válni. Válni akarok , mert nem tudok így élni, sokszor próbáltam jelezni a problémáimat, amit meghallgatni sem volták hajlandó, vagy szerinted nincs . Válaszok a kérdésre (3. oldal). Aznap hazamentem elmondtam neki mindent hogy válni akarok , mert.


Nem tudom megértetni vele ,hogy nem szeretem és el akarok válni. Keress kérdéseket hasonló témákban: válás, feleség, vallás, Amerika, érthetetlen . Feleségemtől el akarok válni , de ő nem. Kilátástalan a helyzetem? De természetesen igen. A helyileg illetékes bíróságon kell . Tegnap este elmondtam neki, hogy válni akarok , de ő nem akar beleegyezni.


Meg akarja menteni a házasságunkat. Mik a lehetőségeim ha válni akarok ? A férjemmel megromlott a házasságunk, a válást fontolgatom. Elárult a feleségem, el akarok válni tőle.


Holy mondjam el neki, hogy már nem szeretem és válni akarok , ugy, hogy ne sértsem meg? Kérdések hasonló témákban: gyerekek, válás, . Hat éve vagyunk együtt tavaly májusban volt az esküvőnk, egy éve lakunk külön eddig . A feleségem nem tudja, hogy válni akarok , de szerintem ő is érzi,. Ahhoz képest hogy elakar válni ,mégis mindent velem beszél meg!


Ha problémája van nekem mondja el! Mit tehetek hogy visszakapjam őt . Lehet esélyem a gyerekre? Azt a határozott döntést hoztam hogy el akarok válni tőle, és én ezt közöltem is vele. Erre az volt a válasza hogy ha elhagyom akkor az ő élete . Bakosné Gyöngyi nevű felhasználó kérdése:.


Romániában élek és tizedikes vagyok, és magyarországon akarok tovább tanulni . Igazából nem tudom mit akarok. De még szakadna a szívem ha válni kellene. Talán jobb lesz így,mindenképp jobb,mintha előtted marnák egymást minden nap. Attól még nem veszíted el egyikőjüket sem,de ha nem . Férjem alkoholista el akarok tőle válni. A válás beadása elött, vagy után költözzek el a közös házból, mivel Ö onnan nem fog kiköltözni, és hogy . De nem akarok birosagi valast.


Es a férjem nem megy bele a közös megeggyezesbe ilyenkor mit cdinaljak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések