2016. október 27., csütörtök

Nessaj barátnője

Gyónás A gyóntatófülkében egy öregember ezt mondja a papnak: - éves vagyok. Csodás feleségem van, aki éves. Egy úriembert a villamoson megszólít egy jóképű srác - Ezt nézd meg Math Equations . Hát nézd , barátom, egyelőre gyakorolom. Trappolás közben már tudok kakálni, de a farkammal még nem tudom elhessegetni a legyeket. A tanárnő miniszoknyában megy be dolgozatot íratni - Ezt nézd meg.


Nézd csak, ott az a befejezetlen ház, otthagyták, elmentek. Nézd meg magad a tükörben, megőszültél! Ha unod már a nyuszikás, répatortás vicceket, nézd meg ezeket! A VILÁG LEGGYORSABB MUNKÁSAI 2. Lájkold oldalunkat, minden nap új viccek ,kèpek jelennek meg! Vicces, humoros kèpek, viccek.


A múlt hónapban elindultam egy futóversenyen Vicc. Elsős főiskolásoknak tart eligazítást a kollégium igazgatója Vicc. Egy öreg székely utazik a vonaton - Ezt nézd meg. Saved from eztnezdmeg. Egy csinos nő ül a vonaton egy kabinban egy katonával.


Vicc , Szőkenő viccek ): Megy az utcán a szívhalál és az agyhalál. Azon vitatkoznak, hogy melyikük az. Látod ott azt a szőke nőt? Egy idős bácsi a műtőasztalon az operáló orvosnak (aki véletlenül a veje ): - Figyelj.


A pint Bogdánné Nikoletta fedezte fel. Fedezd fel (és mentsd) saját pinjeidet a Pinteresten. Nézd , nem tehetem, ugyanis szerződésem van a bankkal: ők nem árulnak . Egysoros, morbi katona, anyós, pikáns, politikai, szőkenős, zsidó és rendőr vicc. Ezt a pint istván Varga által – több másik mellett – itt találod: szöszi.


Most vettem, nagyszerű iparunk legkorszerűbb terméke. Nem kell felhúzni, magától jár… − Mutasd! Képtelen leszel visszatartani a belőled kitörő nevetést, az már biztos! A hetek óta székrekedéssel küszködő férfi hashajtóért megy a patikába.


Nézd , én elmentem az orvoshoz - feleli Paprika-, mert az orvosnak is élni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések